Программа Предпринимательского Обучения

Программа Предпиниматеьского Обучения направлена на развитие человеческого капитала путем продвижения предпринимательских навыков и культуры, что может повлиять на создание рабочих мест и увелиение количества вновь созданных компаний и снижению уровня банкротсва, а также повышению конкурентоспособности и устойчивости МСП в Молдове. Курсы Предпинимательского Обученя проводят эксперты / провайдеры услуг, привлеченные I.P. ODA.

  • .10.25 30
    .10.25 31
    Cadrul legal

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 04
    .11.25 07
    Ecologizare IMM

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 04
    .11.25 05
    Operațiuni de export import

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 05
    .11.25 06
    E-Comerț

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 11
    .11.25 12
    Managementul proceselor de afaceri

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 18
    .11.25 19
    Cadrul legal

    Înregistrare deschisă

  • .12.25 09
    .12.25 12
    Ecologizare IMM

    Înregistrare deschisă

Cadrul legal

Instruiri

Четверг, 30 октября 2025 - Пятница, 31 октября 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești persoana fizică sau juridică care practică activitatea de întreprinzător;
  • Ești antreprenori care vrea să cunoască cum să evită insolvabilitatea și falimentul;
  • Vrei să cunoști prevederile legale ce reglementează activitatea de întreprinzător.

Ce vei învăța în acest curs?

  1. Drepturile și obligațiile antreprenorului în raport cu instituțiile de control de stat
    • Controlul de stat: noțiune, tipurile de control;
    • Tipurile de control, mod de inițiere, mod de efectuare;
    • Actele emise în urma controlului;
    • Deciziile emise în urma controlului, contestare, executare;
    • Modul de efectuare a controalelor fiscale;
    • Modul de executare a creanțelor fiscale; 
    • Drepturile și obligațiile organelor de administrare fiscală;
    • Modul de aplicare a executării silite a obligațiilor fiscale

 

  1. Protecția concurenței și a consumatorului
    • Practicile anticoncurențiale: acordurile anticoncurențiale, abuzul de poziție dominantă, acțiunile anticoncurențiale ale autorităților publice.
    • Acțiunile de concurență neloială.
    • Concentrările economice. Notificarea concentrării economice.
    • Aspectele procedurale și sancțiuni.
    • Protecția consumatorilor: Cerințe, evaluarea conformității și soluționarea reclamațiilor.

 

  1. Restructurarea activității pentru întreprinderile aflate în dificultate
    • Procedura de restructurare: noțiune, aplicarea restructurării, etapele premergătoare restructurării;
    • Metode de restructurare și reorganizarea a întreprinderii;
    • Diagnosticul și evaluarea întreprinderii;
    • Elaborarea planului de restructurare;
    • Restructurare a activelor și datoriilor întreprinderii;
    • Restructurarea accelerată: inițierea negocierilor cu creditorii, depunerea cererii etapele de depășire. 

 

  1. Insolvabilitatea,  medierea și arbitrajul în afaceri
    • Procedura de insolvabilitate;
    • Aspecte teoretice și practice;
    • Procedura de mediere; 
    • Medierea – modalitatea de soluționare a litigiilor comerciale;
    • Efectele încheierii tranzacțiilor de mediere; 
    • Arbitrajul – modalitatea alternativă de soluționare a litigiilor;
    • Aspecte generale privind arbitrajul; 
    • Convenția arbitrală și avantajele arbitrajului.

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici tipurile de control de stat, modalitatea lor de efectuare;
  • Să determini procedurile de restructurare, insolvabilitate și modalitățile de soluționare a litigiilor pe calea medierii sau arbitrajului în afaceri;
  • Să elaborezi plan de restructurare al întreprinderii;
  • Să identifici drepturile și obligațiile antreprenorului în raport cu instituțiile de control de stat.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Ecologizare IMM

Instruiri

Вторник, 04 ноября 2025 - Пятница, 07 ноября 2025

Durata instruirii: 24 ore academice / 12 ore mentorat

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Intenționezi să aplici la programul de suport ODA “Ecologizarea IMM-lor”
  • Deții funcția de manager în cadrul Întreprinderilor Mici și Mijlocii;
  • Intenționezi să reînnoiești utilajul din întreprindere pentru eficiența energetică;
  • Intenționezi să îmbunătățești sistemul de management de mediu din cadrul întreprinderii;
  • Intenționezi să identifici soluții de elaborare a politicilor de ecologizare a propriei afaceri.

 Ce vei învăța la acest modul?

  1. Corespunderea întreprinderii cu cadrul legal și cerințele pieței:
    • Conformitatea cu legea sau cu cerințele pieței.
  1. Eficiența ecologică a afacerii: 

2.1 Îmbunătățirea sistemului de management de mediu (SMM):

      • Auditul sistemului de management de mediu;

      • Dezvoltarea politicii de mediu a societății;

      • Dezvoltarea unor metode de evaluare a eficienței sistemului de management de mediu existent în cadrul companiei;

      • Recomandări privind modul de creștere a eficienței SMM (Sistem de Management de Mediu);

      • Consultări cu specialiștii responsabili cu privire la punerea în aplicare a recomandărilor formulate (sau sprijin pentru companie în timpul punerii în aplicare);

      • Instruirea și formarea angajaților cu privire la modul de reducere a sarcinii asupra mediului în activitățile de producție.

2.2 Deșeurile, Economia Circulară și reciclarea în afacerile ecologice

      • Auditul deșeurilor de afaceri;
      • Elaborarea de măsuri de reducere a deșeurilor;
      • Elaborarea de recomandări pentru gestionarea deșeurilor periculoase, reciclarea;
      • Analiza economică a măsurilor de reducere a deșeurilor

2.3 Managementul apelor uzate și eficientizarea utilizării resurselor de apă

  1. Inovațiile și ecologizarea afacerii 

3.1 Întreprinderea  verde

      • Auditul întreprinderii  pentru conformitatea cu standardele , ISO 14001,  "EMAS”, “EU Ecolabel”;
      • Elaborarea de propuneri pentru un program de măsuri pentru a aduce întreprinderea mai aproape de standarde;
      • Analiza cost-beneficiu a măsurilor propuse;

3.2 Analiza fluxului de materiale pe întreg lanț valoric

      • Ce este o analiză a fluxului de materiale pe întreg lanț valoric?
      • Cum se efectuează o analiză a fluxului de materiale?

3.3 Achiziții responsabile

      • Analiza lanțului de aprovizionare al întreprinderii din perspectiva mediului;
      • Stabilirea unei noi abordări a procesului de achiziții publice;
      • Elaborarea unui chestionar pentru furnizori;
      • Elaborarea unui sistem de indicatori de performanță; 
      • Pregătirea algoritmului de implementare.

3.4 Eco - Inovație, creativitate și generare de opțiuni 

      • Creativitatea și procesele de gândire;
      • Metode și tehnici de Eco - inovație, creativitate; 
      • Evaluare tehnică, de mediu și economică.

3.5 Indicatori de control și de mediu 

      • Ce înseamnă ”controlul de mediu”;
      • Sistemul informațional de mediu și utilizarea lor;
      • Organizarea controlului de mediu.
  1. Elaborarea strategiilor de ecologizare

4.1 Strategia de durabilitate

      • Identificarea obiectivelor de dezvoltare durabile (ODD) în care compania are cel mai mare impact negativ și a celor în care compania poate avea un impact pozitiv;
      • Auditul domeniilor de activitate ale companiei care au o importanță cheie pentru ODD-urile selectate;
      • Elaborarea și analiza soluțiilor pentru formarea unei strategii de dezvoltare durabilă;
      • Stabilirea obiectivelor și țintelor pentru fiecare domeniu;
      • Sintetizarea materialului adunat într-o strategie finală de dezvoltare durabilă

4.2 Raportarea ESG  (ESG – bunurile și serviciile de mediu)

      • Auditul domeniilor de activitate ale companiei care sunt esențiale pentru ODD-urile selectate;
      • Dezvoltarea unui sistem de evaluare a eficacității implementării strategiei, analiza;
      • Recomandări pentru planificarea acțiunilor viitoare;
      • Raportarea în conformitate cu standardul ales.
  1. Atelier practic: Prezentarea programului de Ecologizare a IMM și a formularului de aplicare la program 

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să aplici la programul de Ecologizare a ÎMM-lor;
  • Să îmbunătățești sistemul de management de mediu din cadrul întreprinderii;
  • Să elaborezi și să dezvolți o strategie de dezvoltare ecologică a companiei;
  • Să identifici soluții de elaborare a politicilor de ecologizare a propriei afaceri;
  • Să identifici care sunt metode și tehnici de Eco - inovație .

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

 

Operațiuni de export import

Instruiri

Вторник, 04 ноября 2025 - Среда, 05 ноября 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești administratorul/managerul unei companii care dorește să se extindă pe o nouă piață;
  • Ești manager sau specialist în departamentul de export într-o companie;
  • Te interesează cum se efectuează operațiunile de import sau export ale bunurilor;
  • Dorești să elaborezi o strategie de export și accesare de noi piețe pentru compania ta;
  • Ești în căutarea noilor parteneri de dezvoltare și a piețelor noi de desfacere.

 

Ce vei învăța în acest curs?

  1. Decizia de export
    • Metode de evaluare a canalelor și oportunităților de pe piața internă privind comercializarea produsului pe piața locală;
  2. Strategia de export și pașii necesari de realizare:
    • Metode de evaluare a canalelor și oportunităților de pe piața externă privind comercializarea produsului pe piața externă;
    • Etapele strategiei de export;
    • Definirea produsului și a piețelor:
      • Stabilirea caracteristicilor produsului solicitat pe piața externă (produs existent-produs solicitat pe piața externă);
      • Limitări și oportunități oferite de regimurile comerciale sub aspectul gradului de deschidere a pieței;
      • Identificarea produselor exportabile folosind bazele de date internaționale;
      • Planul de export.
  1. Accesarea piețelor externe
    • Calitatea și standardele internaționale – oportunități și riscuri;
    • Condițiile de calitate solicitate pe piețele internaționale;
    • Sisteme de certificare la nivel internațional. Tranziția de la certificarea pe piața internă la cea pentru piețele externe;
    • Marca comercială – importanța ei și cum o promovăm pe piețele internaționale;
    • Proprietatea intelectuală și cum o protejăm pe piețele externe;
    • Pașii pentru exportul producției agroalimentare din Republica Moldova;
    • Pașii pentru exportul producției industriale din Republica Moldova.
  1. Proceduri vamale:
    • Cadrul legal de reglementare a activității vamale;
    • Activitatea economică externă și proceduri vamale;
    • Proceduri pre-vamale de export în UE;
    • Operațiuni vamale de export în UE ;
    • Procedurile post vamale după exportul în UE ;
    • Procedurile vamale și declarația electronică;
    • Declarația vamală;
    • E-customs, modernizarea procedurilor vamale.

 La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să cunoști procedurile vamale;
  • Să identifici piețele externe;
  • Să cunoști cerințele pentru accesarea piețelor externe;
  • Vei cunoaște importanța mărcii și comerciale și cum să o protejezi pe piețele externe;
  • Să dezvolți o strategie export și pașii necesari de realizare.;

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

E-Comerț

Instruiri

Среда, 05 ноября 2025 - Четверг, 06 ноября 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Vrei să-ți dezvolți abilitățile practice pentru a înțelege cum funcționează un magazin on-line;
  • Dorești să dezvolți un magazin on-line;
  • Ești antreprenor care dorește să realizeze vânzări în spațiul on-line;
  • Ești manager vânzări, agent pe vânzări, doritor de a studia și de a dezvolta tehnici de promovare și vânzare a serviciilor și produselor în mediul on-line.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Esența, caracteristicile și tendințe în e-comerț;
  2. Canale de vânzări on-line: webshop, marketplace, social media;
  3. Cadrul legal pentru e-comerț;
  4. Tipuri de afaceri e-comerț;
  5. Cum funcționează o afacere e-comerț;
  6. Organizarea proceselor operaționale (pregătirea ofertei, marketing, logistică, plăți, relațiile cu clienții, securitatea informațională);
  7. Trend-uri în e-comerț;
  8. Măsurarea rezultatelor e-comerț: rentabilitate și KPI. 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici platformele și canalele pentru sporirea vânzărilor on-line;
  • Să înțelegi aspectele legale privind activitatea de e-comerț, precum și să înțelegi cum funcționează și care sunt procesele operaționale ale unei afaceri de e-comerț;
  • Să înțelegi cum funcționează o afacere on-line;
  • Să identifici care sunt trend-urile în e-comerț.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Managementul proceselor de afaceri

Instruiri

Вторник, 11 ноября 2025 - Среда, 12 ноября 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor/administrator, care dorește să-și organizeze activitățile în cadrul întreprinderii pe care o conduci;
  • Activezi în cadrul întreprinderii în calitate de manager de operațiuni;
  • Dorești ca întreprinderea ta să devină eficientă și productivă;
  • Vrei să optimizezi procesele de afaceri.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Definirea și înțelegerea proceselor de afaceri;

  2. Cartografierea proceselor de afaceri. Structura și arhitectura proceselor;

  3. Strategii de gestionare a proceselor de business;

  4. Analiza și măsurarea performanței proceselor;

  5. Optimizarea proceselor;

  6. Digitalizarea proceselor de business: Soluții de productivitate (CRM, ERP), calendare inteligente de business, telefonie IP, etc.

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici procesele critice și problemele specifice lor;
  • Să formulezi propuneri de îmbunătățire și să le implementezi;
  • Să aplici un set de instrumente și metode de măsurare a proceselor existente;
  • Să determini performanța actuală ca punct de start pentru procesul de îmbunătățire;
  • Să identifici cauza problemelor, utilizând un set de instrumente și metode de identificare;
  • Să efectuezi controlul proceselor din cadrul întreprinderii.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

 

Cadrul legal

Instruiri

Вторник, 18 ноября 2025 - Среда, 19 ноября 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești persoana fizică sau juridică care practică activitatea de întreprinzător;
  • Ești antreprenori care vrea să cunoască cum să evită insolvabilitatea și falimentul;
  • Vrei să cunoști prevederile legale ce reglementează activitatea de întreprinzător.

Ce vei învăța în acest curs?

  1. Drepturile și obligațiile antreprenorului în raport cu instituțiile de control de stat
    • Controlul de stat: noțiune, tipurile de control;
    • Tipurile de control, mod de inițiere, mod de efectuare;
    • Actele emise în urma controlului;
    • Deciziile emise în urma controlului, contestare, executare;
    • Modul de efectuare a controalelor fiscale;
    • Modul de executare a creanțelor fiscale; 
    • Drepturile și obligațiile organelor de administrare fiscală;
    • Modul de aplicare a executării silite a obligațiilor fiscale

 

  1. Protecția concurenței și a consumatorului
    • Practicile anticoncurențiale: acordurile anticoncurențiale, abuzul de poziție dominantă, acțiunile anticoncurențiale ale autorităților publice.
    • Acțiunile de concurență neloială.
    • Concentrările economice. Notificarea concentrării economice.
    • Aspectele procedurale și sancțiuni.
    • Protecția consumatorilor: Cerințe, evaluarea conformității și soluționarea reclamațiilor.

 

  1. Restructurarea activității pentru întreprinderile aflate în dificultate
    • Procedura de restructurare: noțiune, aplicarea restructurării, etapele premergătoare restructurării;
    • Metode de restructurare și reorganizarea a întreprinderii;
    • Diagnosticul și evaluarea întreprinderii;
    • Elaborarea planului de restructurare;
    • Restructurare a activelor și datoriilor întreprinderii;
    • Restructurarea accelerată: inițierea negocierilor cu creditorii, depunerea cererii etapele de depășire. 

 

  1. Insolvabilitatea,  medierea și arbitrajul în afaceri
    • Procedura de insolvabilitate;
    • Aspecte teoretice și practice;
    • Procedura de mediere; 
    • Medierea – modalitatea de soluționare a litigiilor comerciale;
    • Efectele încheierii tranzacțiilor de mediere; 
    • Arbitrajul – modalitatea alternativă de soluționare a litigiilor;
    • Aspecte generale privind arbitrajul; 
    • Convenția arbitrală și avantajele arbitrajului.

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici tipurile de control de stat, modalitatea lor de efectuare;
  • Să determini procedurile de restructurare, insolvabilitate și modalitățile de soluționare a litigiilor pe calea medierii sau arbitrajului în afaceri;
  • Să elaborezi plan de restructurare al întreprinderii;
  • Să identifici drepturile și obligațiile antreprenorului în raport cu instituțiile de control de stat.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Ecologizare IMM

Instruiri

Вторник, 09 декабря 2025 - Пятница, 12 декабря 2025

Durata instruirii: 24 ore academice / 12 ore mentorat

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Intenționezi să aplici la programul de suport ODA “Ecologizarea IMM-lor”
  • Deții funcția de manager în cadrul Întreprinderilor Mici și Mijlocii;
  • Intenționezi să reînnoiești utilajul din întreprindere pentru eficiența energetică;
  • Intenționezi să îmbunătățești sistemul de management de mediu din cadrul întreprinderii;
  • Intenționezi să identifici soluții de elaborare a politicilor de ecologizare a propriei afaceri.

 Ce vei învăța la acest modul?

  1. Corespunderea întreprinderii cu cadrul legal și cerințele pieței:
    • Conformitatea cu legea sau cu cerințele pieței.
  1. Eficiența ecologică a afacerii: 

2.1 Îmbunătățirea sistemului de management de mediu (SMM):

      • Auditul sistemului de management de mediu;

      • Dezvoltarea politicii de mediu a societății;

      • Dezvoltarea unor metode de evaluare a eficienței sistemului de management de mediu existent în cadrul companiei;

      • Recomandări privind modul de creștere a eficienței SMM (Sistem de Management de Mediu);

      • Consultări cu specialiștii responsabili cu privire la punerea în aplicare a recomandărilor formulate (sau sprijin pentru companie în timpul punerii în aplicare);

      • Instruirea și formarea angajaților cu privire la modul de reducere a sarcinii asupra mediului în activitățile de producție.

2.2 Deșeurile, Economia Circulară și reciclarea în afacerile ecologice

      • Auditul deșeurilor de afaceri;
      • Elaborarea de măsuri de reducere a deșeurilor;
      • Elaborarea de recomandări pentru gestionarea deșeurilor periculoase, reciclarea;
      • Analiza economică a măsurilor de reducere a deșeurilor

2.3 Managementul apelor uzate și eficientizarea utilizării resurselor de apă

  1. Inovațiile și ecologizarea afacerii 

3.1 Întreprinderea  verde

      • Auditul întreprinderii  pentru conformitatea cu standardele , ISO 14001,  "EMAS”, “EU Ecolabel”;
      • Elaborarea de propuneri pentru un program de măsuri pentru a aduce întreprinderea mai aproape de standarde;
      • Analiza cost-beneficiu a măsurilor propuse;

3.2 Analiza fluxului de materiale pe întreg lanț valoric

      • Ce este o analiză a fluxului de materiale pe întreg lanț valoric?
      • Cum se efectuează o analiză a fluxului de materiale?

3.3 Achiziții responsabile

      • Analiza lanțului de aprovizionare al întreprinderii din perspectiva mediului;
      • Stabilirea unei noi abordări a procesului de achiziții publice;
      • Elaborarea unui chestionar pentru furnizori;
      • Elaborarea unui sistem de indicatori de performanță; 
      • Pregătirea algoritmului de implementare.

3.4 Eco - Inovație, creativitate și generare de opțiuni 

      • Creativitatea și procesele de gândire;
      • Metode și tehnici de Eco - inovație, creativitate; 
      • Evaluare tehnică, de mediu și economică.

3.5 Indicatori de control și de mediu 

      • Ce înseamnă ”controlul de mediu”;
      • Sistemul informațional de mediu și utilizarea lor;
      • Organizarea controlului de mediu.
  1. Elaborarea strategiilor de ecologizare

4.1 Strategia de durabilitate

      • Identificarea obiectivelor de dezvoltare durabile (ODD) în care compania are cel mai mare impact negativ și a celor în care compania poate avea un impact pozitiv;
      • Auditul domeniilor de activitate ale companiei care au o importanță cheie pentru ODD-urile selectate;
      • Elaborarea și analiza soluțiilor pentru formarea unei strategii de dezvoltare durabilă;
      • Stabilirea obiectivelor și țintelor pentru fiecare domeniu;
      • Sintetizarea materialului adunat într-o strategie finală de dezvoltare durabilă

4.2 Raportarea ESG  (ESG – bunurile și serviciile de mediu)

      • Auditul domeniilor de activitate ale companiei care sunt esențiale pentru ODD-urile selectate;
      • Dezvoltarea unui sistem de evaluare a eficacității implementării strategiei, analiza;
      • Recomandări pentru planificarea acțiunilor viitoare;
      • Raportarea în conformitate cu standardul ales.
  1. Atelier practic: Prezentarea programului de Ecologizare a IMM și a formularului de aplicare la program 

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să aplici la programul de Ecologizare a ÎMM-lor;
  • Să îmbunătățești sistemul de management de mediu din cadrul întreprinderii;
  • Să elaborezi și să dezvolți o strategie de dezvoltare ecologică a companiei;
  • Să identifici soluții de elaborare a politicilor de ecologizare a propriei afaceri;
  • Să identifici care sunt metode și tehnici de Eco - inovație .

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

 

Конкретные цели

  • Содействие развитию предпринимательских навыков;
  • Обучение управленческим навыкам предпринимателей и сотрудников МСП для повышения эффективности управления бизнесом;
  • Содействие расширению и интернационализации МСП в Республике Молдова путем создания компетенций и навыков, необходимых для разработки стратегического плана действий по развитию, включая финансовый менеджмент, необходимый для его практической реализации.
Image

Старт в бизнесе


Тренинг предназначен для:
  • Тех, у кого есть несколько бизнес-идей, но не знают, какую из них реализовать;
  • Тех, у кого есть идея, но хотят убедиться в том, что бизнес-идея хороша, жизнеспособна, имеет хорошие шансы;
  • Тех, у кого есть уже проверенная идея, но не знают, как начать;
  • Тех, кто хочет развить предпринимательские навыки и создавать, анализировать и отбирать наиболее жизнеспособные бизнес-идеи, которые затем можно воплотить в бизнес-план.
Image

Эффективность бизнеса

Тренинг предназначен для тех, кто хочет укрепить свои знания в следующих областях:
  • Экологизация МСП;
  • Маркетинг и продажи;
  • Финансовое управление бизнесом;
  • Онлайн-торговля;
  • Управление бизнес-процессами;
  • Управление человеческими ресурсами;
  • Энергоэффективность;
  • Правовая база и государственный контроль.
Image

Расширение бизнеса / интернационализация

Тренинг предназначен для тех, кто хочет расширить и вывести свой бизнес на международный уровень:
  • Экспортно-импортные операции;
  • Стратегическое управление и разработка стратегий развития компании;
  • Финансовый менеджмент предприятия (продвинутый уровень).
0
людей прошедших обучение
0
Организованные тренинги