Entrepreneurship Education Programme

The Entrepreneurship Education Programme aims to develop human capital by promoting entrepreneurial skills and culture, which could lead to job creation, increase the number of newly created companies and reduce their bankruptcy rate, as well as increase the competitiveness and resilience of SMEs in Moldova.

Entrepreneurship training courses are supported by experts/service providers contracted by ODA.

  • .10.25 30
    .10.25 31
    Cadrul legal

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 04
    .11.25 07
    Ecologizare IMM

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 04
    .11.25 05
    Operațiuni de export import

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 05
    .11.25 06
    E-Comerț

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 11
    .11.25 12
    Managementul proceselor de afaceri

    Înregistrare deschisă

  • .11.25 18
    .11.25 19
    Cadrul legal

    Înregistrare deschisă

  • .12.25 09
    .12.25 12
    Ecologizare IMM

    Înregistrare deschisă

Cadrul legal

Instruiri

Thursday, 30 October 2025 - Friday, 31 October 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești persoana fizică sau juridică care practică activitatea de întreprinzător;
  • Ești antreprenori care vrea să cunoască cum să evită insolvabilitatea și falimentul;
  • Vrei să cunoști prevederile legale ce reglementează activitatea de întreprinzător.

Ce vei învăța în acest curs?

  1. Drepturile și obligațiile antreprenorului în raport cu instituțiile de control de stat
    • Controlul de stat: noțiune, tipurile de control;
    • Tipurile de control, mod de inițiere, mod de efectuare;
    • Actele emise în urma controlului;
    • Deciziile emise în urma controlului, contestare, executare;
    • Modul de efectuare a controalelor fiscale;
    • Modul de executare a creanțelor fiscale; 
    • Drepturile și obligațiile organelor de administrare fiscală;
    • Modul de aplicare a executării silite a obligațiilor fiscale

 

  1. Protecția concurenței și a consumatorului
    • Practicile anticoncurențiale: acordurile anticoncurențiale, abuzul de poziție dominantă, acțiunile anticoncurențiale ale autorităților publice.
    • Acțiunile de concurență neloială.
    • Concentrările economice. Notificarea concentrării economice.
    • Aspectele procedurale și sancțiuni.
    • Protecția consumatorilor: Cerințe, evaluarea conformității și soluționarea reclamațiilor.

 

  1. Restructurarea activității pentru întreprinderile aflate în dificultate
    • Procedura de restructurare: noțiune, aplicarea restructurării, etapele premergătoare restructurării;
    • Metode de restructurare și reorganizarea a întreprinderii;
    • Diagnosticul și evaluarea întreprinderii;
    • Elaborarea planului de restructurare;
    • Restructurare a activelor și datoriilor întreprinderii;
    • Restructurarea accelerată: inițierea negocierilor cu creditorii, depunerea cererii etapele de depășire. 

 

  1. Insolvabilitatea,  medierea și arbitrajul în afaceri
    • Procedura de insolvabilitate;
    • Aspecte teoretice și practice;
    • Procedura de mediere; 
    • Medierea – modalitatea de soluționare a litigiilor comerciale;
    • Efectele încheierii tranzacțiilor de mediere; 
    • Arbitrajul – modalitatea alternativă de soluționare a litigiilor;
    • Aspecte generale privind arbitrajul; 
    • Convenția arbitrală și avantajele arbitrajului.

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici tipurile de control de stat, modalitatea lor de efectuare;
  • Să determini procedurile de restructurare, insolvabilitate și modalitățile de soluționare a litigiilor pe calea medierii sau arbitrajului în afaceri;
  • Să elaborezi plan de restructurare al întreprinderii;
  • Să identifici drepturile și obligațiile antreprenorului în raport cu instituțiile de control de stat.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Ecologizare IMM

Instruiri

Tuesday, 04 November 2025 - Friday, 07 November 2025

Durata instruirii: 24 ore academice / 12 ore mentorat

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Intenționezi să aplici la programul de suport ODA “Ecologizarea IMM-lor”
  • Deții funcția de manager în cadrul Întreprinderilor Mici și Mijlocii;
  • Intenționezi să reînnoiești utilajul din întreprindere pentru eficiența energetică;
  • Intenționezi să îmbunătățești sistemul de management de mediu din cadrul întreprinderii;
  • Intenționezi să identifici soluții de elaborare a politicilor de ecologizare a propriei afaceri.

 Ce vei învăța la acest modul?

  1. Corespunderea întreprinderii cu cadrul legal și cerințele pieței:
    • Conformitatea cu legea sau cu cerințele pieței.
  1. Eficiența ecologică a afacerii: 

2.1 Îmbunătățirea sistemului de management de mediu (SMM):

      • Auditul sistemului de management de mediu;

      • Dezvoltarea politicii de mediu a societății;

      • Dezvoltarea unor metode de evaluare a eficienței sistemului de management de mediu existent în cadrul companiei;

      • Recomandări privind modul de creștere a eficienței SMM (Sistem de Management de Mediu);

      • Consultări cu specialiștii responsabili cu privire la punerea în aplicare a recomandărilor formulate (sau sprijin pentru companie în timpul punerii în aplicare);

      • Instruirea și formarea angajaților cu privire la modul de reducere a sarcinii asupra mediului în activitățile de producție.

2.2 Deșeurile, Economia Circulară și reciclarea în afacerile ecologice

      • Auditul deșeurilor de afaceri;
      • Elaborarea de măsuri de reducere a deșeurilor;
      • Elaborarea de recomandări pentru gestionarea deșeurilor periculoase, reciclarea;
      • Analiza economică a măsurilor de reducere a deșeurilor

2.3 Managementul apelor uzate și eficientizarea utilizării resurselor de apă

  1. Inovațiile și ecologizarea afacerii 

3.1 Întreprinderea  verde

      • Auditul întreprinderii  pentru conformitatea cu standardele , ISO 14001,  "EMAS”, “EU Ecolabel”;
      • Elaborarea de propuneri pentru un program de măsuri pentru a aduce întreprinderea mai aproape de standarde;
      • Analiza cost-beneficiu a măsurilor propuse;

3.2 Analiza fluxului de materiale pe întreg lanț valoric

      • Ce este o analiză a fluxului de materiale pe întreg lanț valoric?
      • Cum se efectuează o analiză a fluxului de materiale?

3.3 Achiziții responsabile

      • Analiza lanțului de aprovizionare al întreprinderii din perspectiva mediului;
      • Stabilirea unei noi abordări a procesului de achiziții publice;
      • Elaborarea unui chestionar pentru furnizori;
      • Elaborarea unui sistem de indicatori de performanță; 
      • Pregătirea algoritmului de implementare.

3.4 Eco - Inovație, creativitate și generare de opțiuni 

      • Creativitatea și procesele de gândire;
      • Metode și tehnici de Eco - inovație, creativitate; 
      • Evaluare tehnică, de mediu și economică.

3.5 Indicatori de control și de mediu 

      • Ce înseamnă ”controlul de mediu”;
      • Sistemul informațional de mediu și utilizarea lor;
      • Organizarea controlului de mediu.
  1. Elaborarea strategiilor de ecologizare

4.1 Strategia de durabilitate

      • Identificarea obiectivelor de dezvoltare durabile (ODD) în care compania are cel mai mare impact negativ și a celor în care compania poate avea un impact pozitiv;
      • Auditul domeniilor de activitate ale companiei care au o importanță cheie pentru ODD-urile selectate;
      • Elaborarea și analiza soluțiilor pentru formarea unei strategii de dezvoltare durabilă;
      • Stabilirea obiectivelor și țintelor pentru fiecare domeniu;
      • Sintetizarea materialului adunat într-o strategie finală de dezvoltare durabilă

4.2 Raportarea ESG  (ESG – bunurile și serviciile de mediu)

      • Auditul domeniilor de activitate ale companiei care sunt esențiale pentru ODD-urile selectate;
      • Dezvoltarea unui sistem de evaluare a eficacității implementării strategiei, analiza;
      • Recomandări pentru planificarea acțiunilor viitoare;
      • Raportarea în conformitate cu standardul ales.
  1. Atelier practic: Prezentarea programului de Ecologizare a IMM și a formularului de aplicare la program 

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să aplici la programul de Ecologizare a ÎMM-lor;
  • Să îmbunătățești sistemul de management de mediu din cadrul întreprinderii;
  • Să elaborezi și să dezvolți o strategie de dezvoltare ecologică a companiei;
  • Să identifici soluții de elaborare a politicilor de ecologizare a propriei afaceri;
  • Să identifici care sunt metode și tehnici de Eco - inovație .

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

 

Operațiuni de export import

Instruiri

Tuesday, 04 November 2025 - Wednesday, 05 November 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești administratorul/managerul unei companii care dorește să se extindă pe o nouă piață;
  • Ești manager sau specialist în departamentul de export într-o companie;
  • Te interesează cum se efectuează operațiunile de import sau export ale bunurilor;
  • Dorești să elaborezi o strategie de export și accesare de noi piețe pentru compania ta;
  • Ești în căutarea noilor parteneri de dezvoltare și a piețelor noi de desfacere.

 

Ce vei învăța în acest curs?

  1. Decizia de export
    • Metode de evaluare a canalelor și oportunităților de pe piața internă privind comercializarea produsului pe piața locală;
  2. Strategia de export și pașii necesari de realizare:
    • Metode de evaluare a canalelor și oportunităților de pe piața externă privind comercializarea produsului pe piața externă;
    • Etapele strategiei de export;
    • Definirea produsului și a piețelor:
      • Stabilirea caracteristicilor produsului solicitat pe piața externă (produs existent-produs solicitat pe piața externă);
      • Limitări și oportunități oferite de regimurile comerciale sub aspectul gradului de deschidere a pieței;
      • Identificarea produselor exportabile folosind bazele de date internaționale;
      • Planul de export.
  1. Accesarea piețelor externe
    • Calitatea și standardele internaționale – oportunități și riscuri;
    • Condițiile de calitate solicitate pe piețele internaționale;
    • Sisteme de certificare la nivel internațional. Tranziția de la certificarea pe piața internă la cea pentru piețele externe;
    • Marca comercială – importanța ei și cum o promovăm pe piețele internaționale;
    • Proprietatea intelectuală și cum o protejăm pe piețele externe;
    • Pașii pentru exportul producției agroalimentare din Republica Moldova;
    • Pașii pentru exportul producției industriale din Republica Moldova.
  1. Proceduri vamale:
    • Cadrul legal de reglementare a activității vamale;
    • Activitatea economică externă și proceduri vamale;
    • Proceduri pre-vamale de export în UE;
    • Operațiuni vamale de export în UE ;
    • Procedurile post vamale după exportul în UE ;
    • Procedurile vamale și declarația electronică;
    • Declarația vamală;
    • E-customs, modernizarea procedurilor vamale.

 La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să cunoști procedurile vamale;
  • Să identifici piețele externe;
  • Să cunoști cerințele pentru accesarea piețelor externe;
  • Vei cunoaște importanța mărcii și comerciale și cum să o protejezi pe piețele externe;
  • Să dezvolți o strategie export și pașii necesari de realizare.;

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

E-Comerț

Instruiri

Wednesday, 05 November 2025 - Thursday, 06 November 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Vrei să-ți dezvolți abilitățile practice pentru a înțelege cum funcționează un magazin on-line;
  • Dorești să dezvolți un magazin on-line;
  • Ești antreprenor care dorește să realizeze vânzări în spațiul on-line;
  • Ești manager vânzări, agent pe vânzări, doritor de a studia și de a dezvolta tehnici de promovare și vânzare a serviciilor și produselor în mediul on-line.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Esența, caracteristicile și tendințe în e-comerț;
  2. Canale de vânzări on-line: webshop, marketplace, social media;
  3. Cadrul legal pentru e-comerț;
  4. Tipuri de afaceri e-comerț;
  5. Cum funcționează o afacere e-comerț;
  6. Organizarea proceselor operaționale (pregătirea ofertei, marketing, logistică, plăți, relațiile cu clienții, securitatea informațională);
  7. Trend-uri în e-comerț;
  8. Măsurarea rezultatelor e-comerț: rentabilitate și KPI. 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici platformele și canalele pentru sporirea vânzărilor on-line;
  • Să înțelegi aspectele legale privind activitatea de e-comerț, precum și să înțelegi cum funcționează și care sunt procesele operaționale ale unei afaceri de e-comerț;
  • Să înțelegi cum funcționează o afacere on-line;
  • Să identifici care sunt trend-urile în e-comerț.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Managementul proceselor de afaceri

Instruiri

Tuesday, 11 November 2025 - Wednesday, 12 November 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor/administrator, care dorește să-și organizeze activitățile în cadrul întreprinderii pe care o conduci;
  • Activezi în cadrul întreprinderii în calitate de manager de operațiuni;
  • Dorești ca întreprinderea ta să devină eficientă și productivă;
  • Vrei să optimizezi procesele de afaceri.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Definirea și înțelegerea proceselor de afaceri;

  2. Cartografierea proceselor de afaceri. Structura și arhitectura proceselor;

  3. Strategii de gestionare a proceselor de business;

  4. Analiza și măsurarea performanței proceselor;

  5. Optimizarea proceselor;

  6. Digitalizarea proceselor de business: Soluții de productivitate (CRM, ERP), calendare inteligente de business, telefonie IP, etc.

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici procesele critice și problemele specifice lor;
  • Să formulezi propuneri de îmbunătățire și să le implementezi;
  • Să aplici un set de instrumente și metode de măsurare a proceselor existente;
  • Să determini performanța actuală ca punct de start pentru procesul de îmbunătățire;
  • Să identifici cauza problemelor, utilizând un set de instrumente și metode de identificare;
  • Să efectuezi controlul proceselor din cadrul întreprinderii.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

 

Cadrul legal

Instruiri

Tuesday, 18 November 2025 - Wednesday, 19 November 2025

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești persoana fizică sau juridică care practică activitatea de întreprinzător;
  • Ești antreprenori care vrea să cunoască cum să evită insolvabilitatea și falimentul;
  • Vrei să cunoști prevederile legale ce reglementează activitatea de întreprinzător.

Ce vei învăța în acest curs?

  1. Drepturile și obligațiile antreprenorului în raport cu instituțiile de control de stat
    • Controlul de stat: noțiune, tipurile de control;
    • Tipurile de control, mod de inițiere, mod de efectuare;
    • Actele emise în urma controlului;
    • Deciziile emise în urma controlului, contestare, executare;
    • Modul de efectuare a controalelor fiscale;
    • Modul de executare a creanțelor fiscale; 
    • Drepturile și obligațiile organelor de administrare fiscală;
    • Modul de aplicare a executării silite a obligațiilor fiscale

 

  1. Protecția concurenței și a consumatorului
    • Practicile anticoncurențiale: acordurile anticoncurențiale, abuzul de poziție dominantă, acțiunile anticoncurențiale ale autorităților publice.
    • Acțiunile de concurență neloială.
    • Concentrările economice. Notificarea concentrării economice.
    • Aspectele procedurale și sancțiuni.
    • Protecția consumatorilor: Cerințe, evaluarea conformității și soluționarea reclamațiilor.

 

  1. Restructurarea activității pentru întreprinderile aflate în dificultate
    • Procedura de restructurare: noțiune, aplicarea restructurării, etapele premergătoare restructurării;
    • Metode de restructurare și reorganizarea a întreprinderii;
    • Diagnosticul și evaluarea întreprinderii;
    • Elaborarea planului de restructurare;
    • Restructurare a activelor și datoriilor întreprinderii;
    • Restructurarea accelerată: inițierea negocierilor cu creditorii, depunerea cererii etapele de depășire. 

 

  1. Insolvabilitatea,  medierea și arbitrajul în afaceri
    • Procedura de insolvabilitate;
    • Aspecte teoretice și practice;
    • Procedura de mediere; 
    • Medierea – modalitatea de soluționare a litigiilor comerciale;
    • Efectele încheierii tranzacțiilor de mediere; 
    • Arbitrajul – modalitatea alternativă de soluționare a litigiilor;
    • Aspecte generale privind arbitrajul; 
    • Convenția arbitrală și avantajele arbitrajului.

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici tipurile de control de stat, modalitatea lor de efectuare;
  • Să determini procedurile de restructurare, insolvabilitate și modalitățile de soluționare a litigiilor pe calea medierii sau arbitrajului în afaceri;
  • Să elaborezi plan de restructurare al întreprinderii;
  • Să identifici drepturile și obligațiile antreprenorului în raport cu instituțiile de control de stat.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Ecologizare IMM

Instruiri

Tuesday, 09 December 2025 - Friday, 12 December 2025

Durata instruirii: 24 ore academice / 12 ore mentorat

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Intenționezi să aplici la programul de suport ODA “Ecologizarea IMM-lor”
  • Deții funcția de manager în cadrul Întreprinderilor Mici și Mijlocii;
  • Intenționezi să reînnoiești utilajul din întreprindere pentru eficiența energetică;
  • Intenționezi să îmbunătățești sistemul de management de mediu din cadrul întreprinderii;
  • Intenționezi să identifici soluții de elaborare a politicilor de ecologizare a propriei afaceri.

 Ce vei învăța la acest modul?

  1. Corespunderea întreprinderii cu cadrul legal și cerințele pieței:
    • Conformitatea cu legea sau cu cerințele pieței.
  1. Eficiența ecologică a afacerii: 

2.1 Îmbunătățirea sistemului de management de mediu (SMM):

      • Auditul sistemului de management de mediu;

      • Dezvoltarea politicii de mediu a societății;

      • Dezvoltarea unor metode de evaluare a eficienței sistemului de management de mediu existent în cadrul companiei;

      • Recomandări privind modul de creștere a eficienței SMM (Sistem de Management de Mediu);

      • Consultări cu specialiștii responsabili cu privire la punerea în aplicare a recomandărilor formulate (sau sprijin pentru companie în timpul punerii în aplicare);

      • Instruirea și formarea angajaților cu privire la modul de reducere a sarcinii asupra mediului în activitățile de producție.

2.2 Deșeurile, Economia Circulară și reciclarea în afacerile ecologice

      • Auditul deșeurilor de afaceri;
      • Elaborarea de măsuri de reducere a deșeurilor;
      • Elaborarea de recomandări pentru gestionarea deșeurilor periculoase, reciclarea;
      • Analiza economică a măsurilor de reducere a deșeurilor

2.3 Managementul apelor uzate și eficientizarea utilizării resurselor de apă

  1. Inovațiile și ecologizarea afacerii 

3.1 Întreprinderea  verde

      • Auditul întreprinderii  pentru conformitatea cu standardele , ISO 14001,  "EMAS”, “EU Ecolabel”;
      • Elaborarea de propuneri pentru un program de măsuri pentru a aduce întreprinderea mai aproape de standarde;
      • Analiza cost-beneficiu a măsurilor propuse;

3.2 Analiza fluxului de materiale pe întreg lanț valoric

      • Ce este o analiză a fluxului de materiale pe întreg lanț valoric?
      • Cum se efectuează o analiză a fluxului de materiale?

3.3 Achiziții responsabile

      • Analiza lanțului de aprovizionare al întreprinderii din perspectiva mediului;
      • Stabilirea unei noi abordări a procesului de achiziții publice;
      • Elaborarea unui chestionar pentru furnizori;
      • Elaborarea unui sistem de indicatori de performanță; 
      • Pregătirea algoritmului de implementare.

3.4 Eco - Inovație, creativitate și generare de opțiuni 

      • Creativitatea și procesele de gândire;
      • Metode și tehnici de Eco - inovație, creativitate; 
      • Evaluare tehnică, de mediu și economică.

3.5 Indicatori de control și de mediu 

      • Ce înseamnă ”controlul de mediu”;
      • Sistemul informațional de mediu și utilizarea lor;
      • Organizarea controlului de mediu.
  1. Elaborarea strategiilor de ecologizare

4.1 Strategia de durabilitate

      • Identificarea obiectivelor de dezvoltare durabile (ODD) în care compania are cel mai mare impact negativ și a celor în care compania poate avea un impact pozitiv;
      • Auditul domeniilor de activitate ale companiei care au o importanță cheie pentru ODD-urile selectate;
      • Elaborarea și analiza soluțiilor pentru formarea unei strategii de dezvoltare durabilă;
      • Stabilirea obiectivelor și țintelor pentru fiecare domeniu;
      • Sintetizarea materialului adunat într-o strategie finală de dezvoltare durabilă

4.2 Raportarea ESG  (ESG – bunurile și serviciile de mediu)

      • Auditul domeniilor de activitate ale companiei care sunt esențiale pentru ODD-urile selectate;
      • Dezvoltarea unui sistem de evaluare a eficacității implementării strategiei, analiza;
      • Recomandări pentru planificarea acțiunilor viitoare;
      • Raportarea în conformitate cu standardul ales.
  1. Atelier practic: Prezentarea programului de Ecologizare a IMM și a formularului de aplicare la program 

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să aplici la programul de Ecologizare a ÎMM-lor;
  • Să îmbunătățești sistemul de management de mediu din cadrul întreprinderii;
  • Să elaborezi și să dezvolți o strategie de dezvoltare ecologică a companiei;
  • Să identifici soluții de elaborare a politicilor de ecologizare a propriei afaceri;
  • Să identifici care sunt metode și tehnici de Eco - inovație .

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

 

Specific objectives

  • Promoting entrepreneurial skills;
  • Training the managerial skills of entrepreneurs and SME employees to make business management more efficient;
  • Promoting the expansion and internationalization of SMEs in the Republic of Moldova by creating competences and skills necessary to develop a strategic development action plan, including the financial management necessary to implement it in practice.
Image

Start in Business


The training is aimed at those who:
  •  They have several business ideas, but don't know which one to implement;
  • They have an idea, but want to convince themselves that the business idea is good, viable, has a good chance;
  • They have an idea already tested, but don't know how to get started;
  • They want to develop entrepreneurial skills and generate, analyse and select the most viable business ideas that can then be translated into a business plan.
Image

Business Efficiency

The training is aimed at those who want to strengthen their knowledge in the following areas:
  • Greening SMEs;
  • Marketing and sales;
  • Financial management of the business;
  • Online commerce;
  • Business process management;
  • Human resources management;
  • Energy Efficiency;
  • Legal framework and state control.
Image

Business Expansion / Internationalisation

The training is aimed at those who want to expand and internationalise their business:
  • Export-import operations;
  • Strategic management and development of company development strategies;
  • Financial management of the enterprise (advanced level).
0
Educated people
0
Training sessions organised