Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de: specialist superior în cadrul Direcției evaluare conformitate și riscuri prefinanțare

IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern. 

1.    Denumirea și sediul juridic al instituției: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinau, str. Albișoara, 38, MD 2005.
2.    Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: specialist superior în cadrul Direcției evaluare conformitate și riscuri prefinanțare.
3.    Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului: 
Scopul funcției: Realizarea obiectivelor instituției privind implementarea programelor de stat la etapa de prefinanțare prin evaluarea conformității și riscurilor.
  Sarcinile de bază conform fișei postului:
-    Evaluarea pre-finanțare a dosarelor în vederea corespunderii solicitanților și proiectelor investiționale cu obiectivele/prioritățile programelor de stat;
-    Întocmirea fișelor de examinare a dosarelor solicitanților de suport din cadrul programelor de stat;
-    Participarea la elaborarea propunerilor de modificare/ completare a manualelor operaționale de implementare a programelor de stat și altor acte normative pe domeniile de competență ale subdiviziunii; 
-    Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.
4.    Tip angajare 
Perioadă determinată
5.    Condițiile de aplicare:
-    Studii superioare de licență în domeniile: economic, tehnic;
-    Experiența de muncă în domeniu constituie minim 1 ani;
-    Cunoaște limba română;
-    Cunoaște limba engleză intermediar / avansat (constituie un avantaj);
-    Pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor când persoana se încadrează în câmpul muncii pentru prima dată;
-    Nu este privat de instanţa de judecată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate în funcţiile şi activităţile respective.
6.    Abilități și aptitudini necesare: 
-    abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor unei întreprinderi sau înțelegerea proceselor de producție, optimizare a resurselor și eficiență energetică;
-    capacitate de analiză și sinteză;
-    capacitate de a lucra în echipă;
-    capacitate de relaționare interumană;
-    capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
-    de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
-    de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
-    de urmărire și atingere a scopului;
-    echilibru emoțional;
-    excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Alte cerinţe: corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
7.    Regim de muncă al instituției:
40 ore/saptămână.
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.  
8.    Actele ce urmează a fi prezentate:
-    formularul de participare;
-    Curriculum Vitae
-    copia buletinului de identitate;
-    copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
-    copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităţii precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;
-    declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
9.    Bibliografia concursului: 
-    Legea nr. 133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
-    Legea nr. 982/2000 privind accesul la informaţie;
-    Legea nr. 179/2016 cu privire la întreprinderile mici şi mijlocii;
-    HG-487/2022, cu privire la organizarea şi funcţionarea Instituţiei Publice Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului.
10.    Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 18 martie 2025;
11.    Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare:
-    E-mail:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
-    Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD 2005;
-    Personal: la adresa - str. Albișoara, 38, et. 5, anticamera, Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău. 

Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Onici Natalia, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., str. Albisoara, 38, mun. Chișinau, et. 5, bir. 502, tel: 022 211 658.