Arhivă posturi vacante
Prelungirea termenului de depunere a dosarului la concursul de angajare pentru funcția de Analist Sisteme Informatice, Direcția Digitalizare și Suport TI
Scopul general al postului:
Gestionarea infrastructurii IT și a sistemelor informatice, monitorizarea şi optimizarea funcționării lor fără întreruperi.
Sarcinile de bază ale funcției publice vacante, conform fișei postului:
Sarcini de bază:
1. Soluționarea incidentelor/solicitărilor;
2. Oferirea consultațiilor utilizatorilor prin telefon/e-mail;
3. Suport tehnic de nivel fizic și aplicație pentru utilizatori;
4. Elaborarea documentației tehnice;
5. Efectuarea lucrărilor de mentenanță precum și de corecție a infrastructurilor de telecomunicații la nivel local;
6. Instalarea, configurarea și menținerea SGBD.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condițiile de participare la concurs
a) deține cetățenia Republicii Moldova;
b) posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c) are capacitate deplină de exercițiu;
d) are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
e) în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
f) nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
Cerințe specifice pentru participare la concurs
Studii: superioare de licență sau medii speciale tehnice, (studiile în domeniul IT constituie un avantaj).
Experiență: 1 an experiență profesională în domeniul aferent funcției.
Cunoștințe:
• Cunoștințe în administrarea sistemelor de operare din familia Windows: 10, Windows Server 2008 și mai mare;
• Abilitatea de a lucra cu utilizatorii la distanță;
• Cunoștințe avansate în TCP/IP și în depanarea problemelor de rețea;
• Cunoștințe în funcționarea aplicațiilor în mediu de operare Windows;
• Capacități avansate de depanare a incidentelor;
• Cunoașterea instrumentelor utilizate la depanarea incidentelor;
• Capabilități de analiză a problemei și identificare a soluției;
• Posedarea limbilor română şi rusă;
• Cunoașterea limbajelor de programare constituie un avantaj:
a) (Vue.JS, JavaScript (ES6+), HTML, CSS)
b) (Node.JS, Express, REST API, Webpack)
c) (PHP, Laravel, Python, Flask)
• Cunoașterea instrumentelor de administrare server constituie un avantaj:
a) cPanel / Plesk
b) Apache, Nginx
c) Linux, Windows Server
d) Mașini virtuale (VMware - vRealise)
• Cunoașterea instrumentelor de administrare CMS (Joomla / Wordpress / Wix), ArcGis (ArcGis Online, Arcgis Survey123), (Zoom, Microsoft Office, PowerBI) constituie un avantaj.
Abilități: organizare, lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă, argumentare, prezentare, soluționare de probleme de complexitate înaltă, aplanare a situațiilor de conflict.
Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție, desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.
Documente ce urmează a fi prezentate
• Copia buletinului de identitate
• Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
• Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Modalitatea de depunere a documentelor
• E-mail
• Poștă: Organizația pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
• Personal
Data limită de prezentare a dosarului: 31 ianuarie 2022.