Scopul general al postului:

Atragerea de fonduri nerambursabile și stabilirea de relații durabile și parteneriate internaționale.

 

Sarcinile de bază ale funcției publice vacante, conform fișei postului:

Sarcini de bază:

1. Conceperea ideilor de proiecte, elaborarea și redactarea conceptelor de proiecte, elaborarea proiectelor de finanțare, implementarea proiectelor, evaluarea rapoartelor finale.

2. Monitorizarea etapei de atragere de fonduri și prezentarea rapoartelor privind statutul proiectului și datelor financiare ale acestuia.

3. Identificarea apelurilor lansate și coordonarea criteriile de eligibilitate.

4. Identificarea potențialilor parteneri și factorii de decizie pentru proiectele relevante sectorului. 

5. Elaborarea aplicațiilor de finanțare în conformitate cu prevederile din ghidul solicitantului.

6. Crearea calendarelor de derulare ale proiectelor şi notificarea direcțiile de profil.

 

Tip de angajare

Perioadă nedeterminată

 

Condițiile de participare la concurs

a. deține cetățenia Republicii Moldova;

b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

c. are capacitate deplină de exercițiu;

d. are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;

e. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

f. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

 

Cerințe specifice pentru participare la concurs

Studii: superioare de licență sau echivalente, în domeniul Economie și Relații internaționale.

Experiență: 2 ani experiență profesională în domeniul aferent funcției.

 Cunoştinţe:

Nivel avansat de cunoaștere a limbii române și engleze; cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională constituie un avantaj. 

Elaborarea și gestionarea proiectelor;

Metode avansate de Management al Proiectelor;

Administrarea și utilizarea instrumentelor pentru conducerea proiectelor;

Abilități personale de negociere, luarea deciziilor;

Abilități de utilizare a computerului: MC Office, Excel, PowerPoint, Internet, Asana.

Abilități: organizare,  lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, soluționare de probleme de complexitate înaltă, aplanare a situațiilor de conflict.

Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție,  desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).

Salariu: de la 11 740 lei.

Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.

 

Documente ce urmează a fi prezentate

Copia buletinului de identitate 

Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare

Documente ce atestă experiența profesională

        Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

 

Modalitatea de depunere a documentelor

E-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Poștă: Organizația pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012

Personal

 

Bibliografia concursului

Constituția Republicii Moldova;

HOTĂRÎREA GUVERNULUI Nr. 538 din 17-05-2007 Cu privire la crearea Organizației pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii;

Politici și programe IMM;

ACORDUL DE ASOCIERE Republica Moldova-UE;

Principiile Uniunii Europene: instrumentele de asistență tehnică destinate Republicii Moldova. 

Data limită de prezentare a dosarului: 16 ianuarie 2022.