Scopul general al postului:

Gestionarea infrastructurii IT și a sistemelor informatice, monitorizarea şi optimizarea funcționării lor fără  întreruperi.

 

Sarcinile de bază ale funcției publice vacante, conform fișei postului:

Sarcini de bază:

1. Soluționarea incidentelor/solicitărilor;

2. Oferirea consultațiilor utilizatorilor prin telefon/e-mail;

3. Suport tehnic de nivel fizic și aplicație pentru utilizatori;

4. Elaborarea documentației tehnice;

5. Efectuarea lucrărilor de mentenanță precum și de corecție a infrastructurilor de telecomunicații la nivel local;

6. Instalarea, configurarea și menținerea SGBD.

 

Tip de angajare

Perioadă nedeterminată

 

Condițiile de participare la concurs

a) deține cetățenia Republicii Moldova;

b) posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

c) are capacitate deplină de exercițiu;

d) are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;

e) în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

f) nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.

 

Cerințe specifice pentru participare la concurs

Studii: superioare de licență sau echivalente, (studiile în domeniul IT constituie un avantaj).

Experiență: 1 an experiență profesională în domeniul aferent funcției.

 Cunoștințe:

• Cunoștințe în administrarea sistemelor de operare din familia Windows: 10, Windows Server 2008 și mai mare;

• Abilitatea de a lucra cu utilizatorii la distanță;

• Cunoștințe avansate în TCP/IP și în depanarea problemelor de rețea;

• Cunoștințe în funcționarea aplicațiilor în mediu de operare Windows;

• Capacități avansate de depanare a incidentelor;

• Cunoașterea instrumentelor utilizate la depanarea incidentelor;

• Capabilități de analiză a problemei și identificare a soluției;

• Posedarea limbilor română şi rusă;

• Cunoașterea limbajelor de programare constituie un avantaj:

a) (Vue.JS, JavaScript (ES6+), HTML, CSS)

b) (Node.JS, Express, REST API, Webpack)

c) (PHP, Laravel, Python, Flask)

• Cunoașterea instrumentelor de administrare server constituie un avantaj:

a) cPanel / Plesk

b) Apache, Nginx

c) Linux, Windows Server

d) Mașini virtuale (VMware - vRealise)

• Cunoașterea instrumentelor de administrare CMS (Joomla / Wordpress / Wix), ArcGis (ArcGis Online, Arcgis Survey123), (Zoom, Microsoft Office, PowerBI) constituie un avantaj.

Abilități: organizare,  lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă,  argumentare, prezentare, soluționare de probleme de complexitate înaltă, aplanare a situațiilor de conflict.

Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție,  desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).

Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.

 

Documente ce urmează a fi prezentate

• Copia buletinului de identitate 

• Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare

Documente ce atestă experiența profesională

  Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

 

Modalitatea de depunere a documentelor

• E-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

• Poștă: Organizația pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012

• Personal

Data limită de prezentare a dosarului: 16 ianuarie 2022.