Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor și vrei să înțelegi procedura de angajare în cadrul întreprinderii;
  • Deții funcția de manager de resurse umane și vrei să-ți actualizezi cunoștințe;
  • Recrutezi angajați pentru întreprindere;
  • Vrei să dezvolți cunoștințe, abilități și atitudini pentru comunicarea și conducerea echipei.

 Ce vei învăța la acest modul?

  1. Managementul resurselor umane în cadrul afacerii;
  2. Recrutarea corectă – succesul asigurat al companiei;
  3. Motivarea și dezvoltarea resurselor umane:
    • tipuri de motivare;
    • formarea profesinală a personalului;
    • recalificarea personalului;
    • sistemul dual de învățământ ca instrument de dezvoltare a resurselor umane;
  4. Prognoza necesarului de personal;
  5. Evaluarea și managementul performanței;
  6. Managementul  conflictelor;
  7. Aspecte juridice în managementul resurselor umane. 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să înțelegi importanța managementului resurselor umane;
  • Să planifici procesele legate de resurse umane;
  • Să identifici metode potrivite pentru motivarea angajaților;
  • Să înțelegi importanța Învățământului dual ca instrument de dezvoltarea resurselor umane.

Nota bene!

Reguli de participare:

1.    Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2.    Participare cu prezență fizică;
3.    Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4.    Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

 


Image

Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare (AFAD) contribuie activ la dezvoltarea ecosistemului antreprenorial din Republica Moldova, oferind servicii de formare profesională, consultanță și mentorat dedicate antreprenorilor și celor care doresc să lanseze sau să dezvolte o afacere. AFAD sprijină transformarea ideilor în afaceri viabile, durabile și competitive prin programe adaptate nevoilor specifice ale beneficiarilor. Pe lângă consolidarea competențelor antreprenoriale, AFAD facilitează accesul la resurse financiare și tehnologice, contribuind astfel la lansarea și dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii. Una dintre prioritățile organizației este promovarea incluziunii sociale și economice, încurajând participarea activă a femeilor, tinerilor și persoanelor vulnerabile în viața economică a țării.

Image

Pelaghia Cioclea

Expertă în resurse umane și legislația muncii. Formatoare în managementul resurselor umane, legislația muncii, motivarea și dezvoltarea personalului, managementul stresului, echilibrul viață personală – viață profesională (WLB), etc. Consilieră certificată în dezvoltare personală, mentoră și coach. Autoare a două inițiative legislative de modificare a Codului Muncii. Fondatoare a centrului de instruire și consultanță „Laboratorium SPS” și a comunității CERUM. Peste 25 de ani de experiență practică în managementul resurselor umane în sectorul public, bancar, privat și ONG. Expertiză în reorganizarea structurilor organizaționale, conformitate legală, procese HR, și egalitate de oportunități.

Descrierea temelor

  1. Managementul resurselor umane în afaceri
  2. Recrutarea și selecția personalului
  3. Motivarea și dezvoltarea echipei
  4. Planificarea personalului
  5. Managementul performanței
  6. Managementul conflictelor
  7. Aspecte juridice în HR